Płaski brzuch

( opublikowane: Wtorek godz.10:37 2018-01-30) komentarzy: 0 , czytane: 395 razy

Większość z nas starała się uzyskań płaski brzuch z pięknie zarysowanymi mięśniami. I znów, prawdopodobnie większość z nas takiego brzucha nie ma. Dieta tutaj nie pomoże. Jeśli chcesz mieć płaski i umięśniony brzuch, musisz na to zapracować.

 

Mamy dla was ćwiczenie, które jest bardziej efektywne od brzuszków! Ćwiczenie potocznie nazywane jest deską. W sumie nawet nie musisz się ruszać. Brzmi zbyt pięknie, by mogło być prawdziwe? Spróbuj raz, a wtedy wrócimy do tego tematu.

deska-2

Klik w foto przenosi do artykułu....

Ważne jest, aby ciało znajdowało się w linii prostej, a twoje mięśnie były napięte. Nie unoś i nie obniżaj bioder. Oddychaj głęboko, to pomoże ci wytrwać w pozycji. Pamiętaj o łokciach, mają znajdować się na podłodze pod kątem prostym.

Nie podpieraj się kolanami. Wytrzymaj w pozycji 20 sekund. Odpocznij. Kolejne powtórzenie powinno trwać 40 sekund i ostatnie minutę.

Codziennie rób trzy powtórzenia. Po miesiącu dumnie prezentuj swoje mięśnie brzucha!

Podziel się efektami swoich ćwiczeń !!!!!





Już wiemy, że jelita są naszym drugim mozgiem.
 

jelita, jelito grube, mozg

 
 
Proszę o komentarze, swoje doświadczenia, wnioski, efekty poszukiwań - każde może pomoc innym.....
 
 
 
    naturalne suplementy diety medycyna
                                                                                                                                                            

 

 

 

 

  

  

Sprawdż swoją dzisiejszą kondycję psychiczną ,

fizyczną,  emocjonalną, mądrości i  sukcesu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



blog o zdrowiu, naturalne suplementy diety, dieta, odżywianie, suplementy na raka, suplementy na wzmocnienie, suplementy dla dzieci, suplementy na odporność, flavon, flawonoidy, antyoksydanty

Najczęściej komentowane:
Domowa bomba zdrowia
2018-01-31 15:46:13

Jesteśmy częścią natury...

i natura ma dla nas odpowiedż na każdy organiczny problem